zondag 21 augustus 2011

نامه سرگشاده مولن روژ به دوستان دنباله ایی

سلام رفقا . ببخشید شش ماهی از دنباله غیبت داشتم . اتفاقی برام نیفتاده بود ولی بلاهایی سرم اومد . حالا میگم چی شد . من مدتها در چه کنم چه کنم این موضوع بودم که ایران برم یا نرم ؟ دلیل این تردیدها رو حتما خودتون بهتر میدونید ، ولی بالاخره زد به سرم و رفتم ایران . اتفاقا هیچ اتفاقی هم برام نیفتاد ، اما بلایی که سرم اومد این بود که ازدواج کردم !!! این بلا ، از اون اتفاقهای وحشتناکی که فکر میکردم ممکنه حکومت سر یکی مثل من بیاره یه جورایی بدتر بود . باور کنید راست میگما ! خلاصه مدتی اساسا در دنیای وب نبودم یعنی تا زمانی که ایران بودم کلا به اینترنت وصل نشدم چون اینترنتی هم نبود که بتونم وصل بشم ، اما یکی دو تا از دوستان مجازی رو که اسم نمیبرم دیدم . در واقع یکیشون دوست دنباله ایی و دیگری دوست وبلاگی که در بالاترین هم فعالیت داشتند . این دیدار در نوع خودش باحال بود . امروز یکی از دوستان دنباله ایی در بالاترین منو شناسائی کرد و یک کامنت گلایه ایی برام گذاشته بود ، که حقیقتا شرمنده شدم . راستش رو بخواهید مدتها بود که فکر میکردم شخصا باید اداره و مدیریت جهان رو بر عهده بگیرم و هیچکس بهتر از مولن روژ نمیتونه این کار رو انجام بده ، ولی این بلایی که به سرم اومد ، باعث شده که به قول امام راحل ، حتی یک نانوائی از نوع تنوری رو هم نتونم اداره کنم . خلاصه خیلی سرخورده شدم ، باور کنید راست میگم ، خیلی سر خورده شدم ، دیگه هر از گاهی در بالاترین فقط کامنت میگذاشتم و البته فحش هم میخوردم ، مثل همیشه ، ولی در اونجا هم دقیقا شش ماهی میشه که لینکی نفرستادم . خلاصه این بی معرفتی ، بی قیدی ، دوری ، و هرچی که اسمش رو بگذاریم ببخشید دیگه . امیدوارم بلایی که سر من اومد سر شما هم بیاد ، انوقت دنباله که خوبه ، اصل و نسب و جد و آبادتون رو هم فراموش میکنید .

تونستم خوب توجیه کنم یا نه ؟

2 opmerkingen:

  1. تبریک و شادباش میگم مولن گرامی..قدقدقد

    BeantwoordenVerwijderen
  2. مولن روژ یا کوروش گرامی یا هر اسم دیگری که داری. خیلی دلم برات تنگ شده و آگاهی و بیداری امروزم رو مدیون تو هستم. نمی دونم این پیغام رو می خونی یا نه. ولی وظیفه خودم دونستم از صمیم قلب ازت تشکر کنم. چون هیچ وقت قبلا این کار رو نکرده بودم. امیدوارم زنده و سلامت باشی. منو توی توئیتر می تونی پیدا کنی. @scissorhand6
    قربانت
    ح

    BeantwoordenVerwijderen